Zwerver troch Thailan

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!!!!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis naar Thailand vanaf 1-10 t/m 24-10. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart kun je precies zien waar ik me bevind en waar ik ben geweest.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jannie

Reacties

Reacties

Joy Beets

Leuk Jannie! Ik ga je volgen en wens je een hele fijne reis door Thailand!

Albert

Hoi jannie,

Wat geinig. We sille die op de bo3t volgen. Tot sneon

Marijke Schaank

Wat leuk! Ik ga je volgen in je avontuur!! X

Richt

Jannie,

Super leuk! Heel veel plezier!

Frieda

Jannie wat stoer! Ik ga je volgen....ik wens je veel plezier en mooie momenten xxx

Jantina

Fantastisch! Geniet van je reis en maak bijzondere momenten. Tût Jantina

Heit en Mem

Jannie we wensen je een fantastische vakantie in Thailand toe.
Veel plezier en we gaan je belevenissen volgen.

Neeltje

Jannie heel veel plezier. En lekker genieten daar. Ik ga je volgen. ?

Rinus Aerts

Heb je nog geen foto,s gemaakt Emmen fijne vakantie en veel plezier hé GR Rinus

Tante

Een SUPER fijne vakantie. ??❤️

Frieda

Jannie wat ben jij gegroeid tot ëen stoer wijf! Echt 1 en al respect! Pracht reis die je maakt en mooi dat je deze mag delen! Ik verheug me op de volgende ervaringen. Liefs frieda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!